© כל הזכויות שמורות לקבוצת מגדלי פרומה בע"מ
מחלקת התיווך בחברתנו מהווה שירות נוסף שאנו מעניקים לדיירי ובעלי הדירות במגדלי המגורים אותם אנו מנהלים.
יש בידינו מאגר של למעלה מ 2,400 בעלי דירות שמי מבעליהן המעוניינים למכור את דירתם , מעניקים לנו בלעדיות בתיווך עסקת המכירה , ולכן נהנים ממתווה מיוחד שבנינו עבורם
מעוניינים למכור או להשכיר את דירתכם ?
בואו להנות מהמתווה המיוחד שבנינו עבורכם .
חניון הבניין הוא כרטיס הביקור של הבניין , המקום הראשון שבו הדייר או האורח פוגש את הבניין .
פליטת הגזים של כלי הרכב יוצרת שכבת פיח על רצפת החניון והיא מועברת לשאר חלקי הבניין ואף לפעמים לחלק מהדירות עצמן.
יש חשיבות רבה לשמור על נקיונו ולבצע קירצוף ושטיפה של החניון באופן קבוע.
אנו מבצעים שטיפה וקרצוף מקצועים לחניוני בטון מוחלק ואפוקסי, תוך שימוש במכונת שטיפה רכובה וחומרי ניקיון מתאימים להסרת פיח וכתמי שומן.
ניהול המבנים אינו רק ניקיונם אלא בראש וראשונה אחזקתם, לכן לכל בניין מוצמד מנהל אחזקה אשר נמצא בקשר ישיר עם חברי הנציגות, עורך ביקורות יום יומיות, ודואג לתחזוקה שוטפת של הבניין, תוך שימת דגש על איתור וטיפול בתקלות או החלפת ציוד בשל בלאי. כגון: נורות, מפסקים, תגי שם לתיבות דואר, פחי אשפה, מנעולים, ועוד.
מנהל האחזקה אחראי לתקינות וטיפול שוטף של מערכות הבניין מול החברות הנותנות את השירות עבור המעליות, ציוד כיבוי אש ושחרור עשן, משאבות , וכמו כן לפינוי אשפה, דחסנית, איתור נזילות, תיקוני צבע קלים ועוד .
מבצע ביקורות יזומות שיגרתיות כאחזקה מונעת וכן דואג לביקורות התקופתיות אשר נערכות על פי התקן ובשקיפות מלאה מול חברי נציגות הבניין.
את מנהל האחזקה מלווה האחראית על מערך עובדי הניקיון, בהקפדה על איכות ושעות עבודתם, כולל עריכת ביקורות פתע וביקורות יזומות, ואספקת חומרי ניקוי מהמשובחים ביותר.
כל תקופה, בתיאום מלא עם הנציגות, ולפי הצורך, יערך ניקיון יסודי של חלונות הלובי הראשי בגובה, או שטיפת חניון.
כל הטיפול בגינה ייעשה בשיתוף פעולה מלא עם נציגות הבניין ובהתאם לתקציב הבניין .
כולל : גיזום, פיקוח על שעות ההשקיה, טיפול במערכת ההשקייה במקרה של תקלה , בחירת סוגי הצמחייה, טיפול באדניות ובשטחי הגינון, ריסוס ועוד.
פעמיים בשנה אנו מספקים פרחי עונה להעשרת הגינה בהתאם לתקציב הבניין.
שימוש באפליקציה על מנת לדווח על תקלות ולקבל עליהן מענה בזמן אמת. הדיירים יכולים לפנות לחברה באמצעות הנייד, או המחשב האישי, ולדווח על תקלות ומפגעים. התקלה המדווחת מועברת ישירות לגורם המטפל בחברת הניהול. מדווח התקלה יענה במייל או בשיחת טלפון. האפליקציה היא פשוטה, נוחה וידידותית.
דיירים יקרים, אנו שמחים להעניק לכם מערכת חכמה וחדשנים, לדיווח על תקלות ומפגעים בשטחים המשותפים ולקבלת מידע על דמי ניהול ונושאים נוספים.
כל מה שעליכם לעשות: להוריד את האפליקציה DARIMPO מחנות האפליקציות.
לרשום את מספר הבניין ומספר הדירה. אחרי הרישום למערכת, תוכלו לדווח על תקלות בקלות ובמהירות, לבדוק את מצב החשבון ולקבל דיווחים שוטפים על הנעשה במתחם.
אנו מלווים את חברי נציגות הבניין ובהתאם לדרישתם בבניית תקציבים ארוכי טווח, בקבלת הצעות מחיר, בשיפור וטיפוח פני הבניין, כולל גינה וחניון, וכן בהתנהלות מול קבלן, ומול דרישות הדיירים.
מעניקים מניסיוננו העשיר בתחום, ומציאת פתרונות ע"י תקשורת בדרכי נועם.
מתן שירותי ניקיון יום יומי בחלקי הבניין השונים, בהתאם למפרט המסוכם עם נציגות הבניין.
החברה עובדת עם קבלני כוח אדם בעלי רשיון משרד הכלכלה להעסקת עובדי ניקיון, אשר מקנה להם תנאים סוציאליים מלאים על פי החוק ובפיקוח שלנו.
לעובדים כיסוי ביטוחי מלא.
אין בינם לבין חברי הנציגות ו/או דיירי הבניין , כל יחסי עובד מעביד.